کرونا و دیگر هیچ!

خرید بک لینک
بالاخره من هم به کرونا مبتلا شدم، رفتم دکتر و علائم بیماری رو گفتم؛
دکتر که خودش هم مبتلا به کرونا بود و از بدن درد و کوفتگی مینالید می گفت کرونا گرفتی، ولی برام تست کرونا ننوشت.
گفت مشخصه که کروناست ولی من فقط برای خانم های باردار و بیماران سرطانی و .. تست مینویسم
فی الحال که خوبم لکن شب و روز اول در حال موت بودم
الحمدلله
هر لحظه......

ما را در سایت هر لحظه... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 9:11

صفحه بندی